000 | 01893nam a2200541 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw01117545 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20220805105502.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 970521s1978 xr |||||||||||||| ||cze|| | ||
015 | _acnb000125784 | ||
020 | _q(Váz.) | ||
035 | _a(OCoLC)42177761 | ||
040 |
_aABA001 _bcze _cCBA001 _dABA001 |
||
041 | 1 |
_acze _hbul |
|
072 | 7 |
_a791 _xFilm. Cirkus. Lidová zábava _2Konspekt |
|
080 | _a791.43.01 | ||
100 | 1 |
_aMilev, Nedelčo, _d1933- _4aut |
|
245 | 1 | 0 |
_aDialektika filmových stínů : _bcesta k psychofyzickému monologu / _cNedelčo Milev ; [z bulharského originálu ... přeložil Jan Pišta] |
260 |
_aPraha : _bČeskoslovenský filmový ústav, _c1978 _e(Vimperk : _fStráž) |
||
300 |
_a403, [4] s. ; _c8° |
||
500 | _a1000 výt. | ||
504 | _aObsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | 2 | _aV metodicky podnětném pokusu o nalezení základních dialektických zákonitostí filmového umění pojednává autor o obecných teoretických základech filmového výrazu, zabývá se vývojem filmové řeči a akcentuje momenty, jež podmiňujíformování filmové struktury světové kinematografie 60. let. V závěrečné části pak podává analýzu psychofyzického monologu v současném filmu. | |
653 | 0 |
_afilm _akinematografie _afilmová věda |
|
655 | 7 |
_amonografie _2czenas |
|
700 | 1 |
_aPišta, Jan, _d1937- _4trl |
|
765 | 0 | _tPătjat kăm psichofizičeskija monolog | |
900 | _b15 | ||
910 | _aABA001 | ||
910 | _aABA004 | ||
910 | _aABA007 | ||
910 | _aABD001 | ||
910 | _aABD024 | ||
910 | _aABD103 | ||
910 | _aBOA001 | ||
910 | _aBOD001 | ||
910 | _aDCG302 | ||
910 | _aKMG001 | ||
910 | _aMOG001 | ||
910 | _aOLA001 | ||
910 | _aPNA001 | ||
910 | _aTPG502 | ||
910 | _aULG001 | ||
910 | _aZLG001 | ||
910 | _aZNG001 | ||
942 |
_2ddc _cKNIHA _n0 |
||
999 |
_c332 _d332 |