000 03622nam a2200721 i 4500
001 nkc20223477866
003 CZ PrNK
005 20231019153326.0
007 ta
008 221215s2023 xr e 000 0acze
015 _acnb003477866
020 _a9788026220497
_q(brožováno)
035 _a(OCoLC)1381701468
040 _aBOA001
_bcze
_erda
043 _ae-xr---
045 _ax-y-
072 7 _a364-1/-7
_xDruhy sociální pomoci a služeb
_2Konspekt
072 7 _a929
_xBiografie
_2Konspekt
080 _a37.011.3-051
_2MRF
080 _a364-783.2-053.2
_2MRF
080 _a364-783.2
_2MRF
080 _a364.6-053.2
_2MRF
080 _a316.346.32-053.2-056.49
_2MRF
080 _a159.922.7
_2MRF
080 _a929
_2MRF
080 _a(437.3)
_2MRF
080 _a(0:82-94)
_2MRF
080 _a(0:82-32)
_2MRF
100 1 _aMorávek, Tomáš
_4aut
245 1 0 _aNebuď p*ča, aneb, Jak (ne)pracovat s dětmi :
_bpříběhy z ústavní péče /
_cTomáš Morávek
246 3 _aNebuď píča, aneb, Jak (ne)pracovat s dětmi
246 3 _aJak pracovat s dětmi
246 3 0 _aJak (ne)pracovat s dětmi
250 _aVydání první
264 1 _aPraha :
_bPortál,
_c2023
300 _a126 stran ;
_c21 cm
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _abez média
_bn
_2rdamedia
338 _asvazek
_bnc
_2rdacarrier
504 _aObsahuje bibliografii
520 _aToto je kniha o dětech žijících v ústavní péči – o dobré práci s nimi i o špatné práci s nimi, o jejich příbězích, o rozhodnutích dospělých i o možných lepších volbách. Čtenář zde nalezne anonymizované, ale reálné příběhy dětí, základní teoretické (odborné) minimum i přímé citace samotných dětských hrdinů. Takové, které mohou inspirovat, anebo třeba někomu pomohou otevřít oči a uvědomit si, že i ten „zlý rozmazlený spratek“ má pro své špatné chování důvody. Že to může být výkřik nesouhlasu, odporu a zhnusení některými lidmi, s nimiž se dítě setkalo. Stejně tak kniha vyjadřuje hluboký obdiv a poděkování některým lidem, kteří v této sféře pracují. Kniha je upřímná a surová – pojmenovává věci a situace reálnými slovy s reálnými pocity, nehledá ani líbivé fráze, ani korektně přijatelné opisy. A přestože je název knihy vulgární (a čtenář po přečtení několika stránek brzy pochopí proč), není kniha nijak podbízivě senzační, ale naopak pevně zakotvená v terénní praxi i odborném psychologickém, psychoterapeutickém a pedagogickém zázemí.
600 1 7 _aMorávek, Tomáš
_2czenas
648 7 _a20.-21. století
_2czenas
650 0 7 _avychovatelé
_zČesko
_y20.-21. století
_2czenas
650 0 7 _aústavní výchova
_zČesko
_2czenas
650 0 7 _aústavní sociální péče
_zČesko
_2czenas
650 0 7 _aohrožené děti
_zČesko
_2czenas
650 0 7 _aproblémové děti
_zČesko
_2czenas
650 0 7 _apsychologie dítěte
_2czenas
650 0 9 _aeducators
_zCzechia
_y20th-21st centuries
_2eczenas
650 0 9 _ainstitutional child care
_zCzechia
_2eczenas
650 0 9 _ainstitutional care
_zCzechia
_2eczenas
650 0 9 _avulnerable children
_zCzechia
_2eczenas
650 0 9 _aproblem children
_zCzechia
_2eczenas
650 0 9 _achild psychology
_2eczenas
655 7 _aautobiografické vzpomínky
_2czenas
655 7 _apříběhy
_2czenas
655 9 _aautobiographical reminiscences
_2eczenas
655 9 _astories
_2eczenas
901 _b9788026220497
_f1. vydání
_o20230510
910 _aABA001
942 _2ddc
_cKNIHA
_n0
_odockniha
_p2023
_qsubmitted
999 _c1177
_d1177