000 02412nam a2200505 a 4500
001 nkc20091927130
003 CZ PrNK
005 20230821154303.0
007 ta
008 090423s2009 xr a f p 001 0 cze
015 _acnb001927130
020 _a9788073675745
_q(váz.)
035 _a(OCoLC)428366852
040 _aABA001
_bcze
041 1 _acze
_heng
072 7 _a316.4/.7
_xSociální interakce. Sociální komunikace
_2Konspekt
072 7 _a37.016
_xUčební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
_2Konspekt
080 _a316.772.4
_2MRF
080 _a316.774
_2MRF
080 _a659.3
_2MRF
080 _a(048.8)
_2MRF
080 _a(075)
_2MRF
100 1 _aMcQuail, Denis,
_d1935-2017
_4aut
245 1 0 _aÚvod do teorie masové komunikace /
_cDenis McQuail ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Loupová]
250 _a4., rozš. a přeprac. vyd.
260 _aPraha :
_bPortál,
_c2009
300 _a639 s. :
_bil. ;
_c24 cm
500 _aNa obálce uvedeno jako 2., rozš. a přeprac. vyd.
500 _aTerminologický slovník
504 _aObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
520 _aRozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií. [databazeknih.cz]
521 8 _aUrčeno pro studenty, teoretiky médií, žurnalisty, odborníky činné v médiích, v oblasti marketingu a public relations
650 0 7 _amasová komunikace
_2czenas
650 0 7 _amasmédia
_2czenas
650 0 9 _amass communication
_2eczenas
650 0 9 _amass media
_2eczenas
655 7 _amonografie
_2czenas
655 7 _aučebnice
_2czenas
655 9 _amonographs
_2eczenas
655 9 _atextbooks
_2eczenas
765 0 _tMass communication theory
901 _b9788073675745
_f4., rozš. a přeprac. vyd.
_o20101102
910 _aABA001
942 _2ddc
_cKNIHA
_n0
999 _c1004
_d1004