CENTRUM DOKUMENTÁRNÍHO FILMU KNIHOVNA

logo MFDF Ji.hlavalogo DOK.REVUElogo Inspirační fórum

Místní obrázek obálky
Místní obrázek obálky
Základní MARC ISBD

Designing games : a guide to engineering experiences / Tynan Sylvester.

Podle: Typ materiálu: TextTextVydavatel: Sebastopol, CA : O'Reilly, 2013Popis: v, 405 pages : illustrations ; 23 cmTyp obsahu:
  • text
Typ média:
  • unmediated
Typ nosiče:
  • volume
ISBN:
  • 9781449337933 (pbk.) :
Předmětová hesla: Znak MDT:
  • 794.81536 23
Souhrn: Ready to give your design skills a real boost? This eye-opening book helps you explore the design structure behind most of todayâ??s hit video games. Youâ??ll learn principles and practices for crafting games that generate emotionally charged experiencesâ??a combination of elegant game mechanics, compelling fiction, and pace that fully immerses players. In clear and approachable prose, design pro Tynan Sylvester also looks at the day-to-day process necessary to keep your project on track, including how to work with a team, and how to avoid creative dead ends. Packed with examples, this book will change your perception of game design. [amazon.com]
Štítky z této knihovny: V této knihovně nejsou k tomuto titulu přiřazené žádné štítky. Pro přidávání štítků je nutné být přihlášený.
Star ratings
    Průměrné hodnocení: 0.0 (0 hlasů)
Jednotky
Typ jednotky Aktuální knihovna Signatura Stav Půjčeno do Čárový kód
Kniha Kniha Centrum dokumentárního filmu Cizojazyčné publikace E821 E821/2123/SYL (Prohlédnout regál(Otevře se níže)) Dostupné E821/2123/SYL

Formerly CIP. Uk

Includes bibliographical references and index.

Ready to give your design skills a real boost? This eye-opening book helps you explore the design structure behind most of todayâ??s hit video games. Youâ??ll learn principles and practices for crafting games that generate emotionally charged experiencesâ??a combination of elegant game mechanics, compelling fiction, and pace that fully immerses players.

In clear and approachable prose, design pro Tynan Sylvester also looks at the day-to-day process necessary to keep your project on track, including how to work with a team, and how to avoid creative dead ends. Packed with examples, this book will change your perception of game design.
[amazon.com]

Zatím nikdo nekomentoval.

pro zveřejnění komentáře.

Klikněte na obrázek pro jeho zobrazení v prohlížeči obrázků

Místní obrázek obálky