Farocki/Godard : film as theory / Volker Pantenburg.
Typ materiálu: TextEdice: Film culture in transition ; 25.Vydavatel: Amsterdam : Amsterdam University Press, [2015]Datum copyrightu: 2015Popis: 1 online zdroj (292 pages) : illustrationsTyp obsahu:- text
- počítač
- online zdroj
- 9789048527557
Typ jednotky | Aktuální knihovna | Signatura | Stav | Půjčeno do | Čárový kód | |
---|---|---|---|---|---|---|
Kniha | Centrum dokumentárního filmu Cizojazyčné publikace E821 | E821/2091/PAN (Prohlédnout regál(Otevře se níže)) | Dostupné | E821/2091/PAN |
Procházení Centrum dokumentárního filmu regálů, Shelving location: Cizojazyčné publikace E821 Ukončit prohlížení regálu (Ukončí prohlížení regálu)
E821/2082/SEN The idea of justice / | E821/2083/ABB Special effects : wire, tape, and rubber band style / | E821/2087/MEK Andy Warhol - filmmaker : eine Retrospektive der Viennale und des Österreichishen Filmmuseums 1 bis 31 Oktober 2005 : eine publikation der Viennale / | E821/2091/PAN Farocki/Godard : film as theory / | E821/2092/BÉN The cinema of Agnès Varda : resistance and eclecticism / | E821/2093/HOR Kulturfilm im "Dritten Reich" / | E821/2094/SIT The cinema of poetry / |
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
This book brings together two major filmmakers—German avant-gardist Harun Farocki and French New Wave master Jean-Luc Godard—to explore the fundamental tension between theoretical abstraction and the capacities of film itself, a medium where everything seen onscreen is necessarily concrete. Volker Pantenburg shows how these two filmmakers explored the potential of combined shots and montage to create “film as theory.”
[amazon.com]
Elektronická reprodukce. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016.
Zatím nikdo nekomentoval.
Přihlaste se do svého účtu pro zveřejnění komentáře.