New media / Terry Flew
Typ materiálu: TextVydavatel: South Melbourne, Vic. : Oxford University Press, 2014Vydání: Fourth editionPopis: xv, 270 stran : ilustraceTyp obsahu:- text
- bez média
- svazek
- 9780195577853
Typ jednotky | Aktuální knihovna | Signatura | Stav | Půjčeno do | Čárový kód | |
---|---|---|---|---|---|---|
Kniha | Centrum dokumentárního filmu Cizojazyčné publikace E821 | E821/2100/FLE (Prohlédnout regál(Otevře se níže)) | Dostupné | E821/2100/FLE |
Obsahuje bibliografii a rejstřík
The fourth edition of Terry Flew's New Media combines a comprehensive overview of theories of new media with contemporary cases studies.
Based on an historic understanding of new media developments, the book explores the role of new media in a globally-networked society. It examines the cultural, political and economic impact of new technologies on creativity and industry from a cross-disciplinary perspective.
[amazon.com]
Zatím nikdo nekomentoval.
Přihlaste se do svého účtu pro zveřejnění komentáře.