CENTRUM DOKUMENTÁRNÍHO FILMU KNIHOVNA

logo MFDF Ji.hlavalogo DOK.REVUElogo Inspirační fórum

Experimental Latin American cinema (Záznam č. 893)

Podrobnosti MARC
000 -LEADER
kontrolní pole pevné délky 03913nam a2200325 a 4500
001 - ŘÍDÍCÍ ČÍSLO
kontrolní pole ebr10656988
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
kontrolní pole CZ PrNK
005 - DATUM A ČAS POSLEDNÍHO ZPRACOVÁNÍ
kontrolní pole 20230521111601.0
006 - DALŠÍ CHARAKTERISTIKY DOKUMENTU
kontrolní pole pevné délky m u
007 - FYZICKÝ POPIS - SPECIFIKACE PRO TIŠTĚNÝ ČI RUKOPISNÝ (OKEM ČITELNÝ) TEXT
kontrolní pole pevné délky cr cn
008 - SPECIFIKACE PRO KNIHY A POKRAČUJÍCÍ ZDROJE
kontrolní pole pevné délky 120702s2013 xxua sb 001 0 eng d
020 ## - MEZINÁRODNÍ STANDARDNÍ ČÍSLO KNIHY (ISBN)
Zrušené/chybné ISBN 978-0-292-74415-8
Kvalifikátor (cloth ;
-- alk. paper)
020 ## - MEZINÁRODNÍ STANDARDNÍ ČÍSLO KNIHY (ISBN)
Zrušené/chybné ISBN 978-0-292-74416-5
Kvalifikátor (e-book)
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER
System control number (OCoLC)827944895
040 ## - CATALOGING SOURCE (Původ katalogizace)
Agentura zajišťující původní katalogizaci CaPaEBR
Jazyk katalogizace cze
Agentura, která záznam modifikovala ABA001
043 ## - KÓD GEOGRAFICKÉ OBLASTI
Kód geografické oblasti cl-----
100 1# - HLAVNI ZÁHLAVÍ - OSOBNÍ JMÉNO
Osobní jméno Tompkins, Cynthia,
Data související se jménem 1958-
245 10 - ÚDAJE O NÁZVU
Název Experimental Latin American cinema
Médium [elektronický zdroj] :
Další údaje o názvu history and aesthetics /
Údaje o odpovědnosti by Cynthia Tompkins.
250 ## - ÚDAJE O VYDÁNÍ
Označení vydání 1st ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Místo vydání Austin :
Jméno nakladatele University of Texas Press,
Datum vydání 2013
300 ## - FYZICKÝ POPIS
Rozsah 1 online zdroj (x, 294 p.) :
Další fyzické údaje ill.
504 ## - POZNÁMKA O BIBLIOGRAFII, ATD.
Bibliography, etc. note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
505 0# - FORMALIZOVANÁ POZNÁMKA K OBSAHU
Text formalizované poznámky Introduction: mise-en-scene, a seemingly international staging -- A neonoir skew to the action-image. A shimmering suture: Fabián Bielinsky's epileptic El aura -- Slippery criminal pleasures: intermediality and voyeurism in Jorge Furtado's O homem que copiava -- Endless quest: chasing sex, lies, and money at the gates of hell in Heitor Dhalia's O cheiro do ralo -- Road movies. The paradoxical effect of the documentary: Walter Salles's Central do Brasil -- Twin piques: the double discourse of Carlos Sorín's El camino de San Diego -- Orphans' solidarity: María Victoria Menis's El cielito -- Drama. Sculpting time: Inês de Oliveira Cézar's Como pasan las horas -- The past engulfs the present: Josue Mendez's Días de Santiago -- Experimental auteurism. Whether or not to end one's life: Carlos Reygadas's Japón -- Crime and self-inflicted punishment: Carlos Reygadas's Batalla en El cielo -- Experimental auteurism and intertextuality. The miracle of female bonding in patriarchal society: Carlos Reygadas's Stellet licht (2008) -- Cyclical scapegoating: Inês de Oliveira Cézar's Extranjera -- The irrevocable nature of curses: Inês de Oliveira Cézar's El recuento de Los Daños -- Splintered mirrors, echoes, and reverberations: Fernando Pérez Valdés's Madrigal -- Experimental pseudo-documentary. Room with a view: Fernando Pérez Valdés's Suite Habana -- Life is and is not: Paz Encina's Hamaca Paraguaya -- Conclusion: possible futures.
520 ## - ABSTRAKT, ATD.
Text poznámky While there are numerous film studies that focus on one particular grouping of films—by nationality, by era, or by technique—here is the first single volume that incorporates all of the above, offering a broad overview of experimental Latin American film produced over the last twenty years.<br/><br/>Analyzing seventeen recent films by eleven different filmmakers from Argentina, Brazil, Cuba, Mexico, Paraguay, and Peru, Cynthia Tompkins uses a comparative approach that finds commonalities among the disparate works in terms of their influences, aesthetics, and techniques. Tompkins introduces each film first in its sociohistorical context before summarizing it and then subverting its canonical interpretation. Pivotal to her close readings of the films and their convergences as a collective cinema is Tompkins’s application of Deleuzian film theory and the concept of the time-image as it pertains to the treatment of time and repetition. Tompkins also explores such topics as the theme of decolonization, the consistent use of montage, paratactically structured narratives, and the fusion of documentary conventions and neorealism with drama. An invaluable contribution to any dialogue on the avant-garde in general and to filmmaking both in and out of Latin America, Experimental Latin American Cinema is also a welcome and insightful addition to Latin American studies as a whole.<br/>[books.google.cz]
533 ## - REPRODUCTION NOTE
Type of reproduction Elektronická reprodukce.
Place of reproduction Palo Alto, Calif. :
Agency responsible for reproduction ebrary,
Date of reproduction 2013.
650 07 - VEDLEJŠÍ VĚCNÉ ZÁHLAVÍ - VĚCNÉ TÉMA
Topical term or geographic name entry element experimentální filmy
Zdroj záhlaví nebo termínu czenas
655 #7 - REJSTŘÍKOVÝ TERMÍN -- žánr/forma
Žánr/forma či základní termín elektronické knihy
Source of term czenas
710 2# - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
Jméno korporace nebo jurisdikce jako vstupní prvek ebrary, Inc.
942 ## - PŘIDANÉ VEDLEJŠÍ ZÁHLAVÍ (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Kniha
Suppress in OPAC No
Jednotky
Datum poslední evidence Přírůstkové číslo Total Checkouts Signatura Čárový kód Cena effektivně od Koha item type Stav ztráty Source of classification or shelving scheme Stav poškození Nelze vypůjčit Stav zrušení Home library Current library Umístění Datum zapsání
21.05.2023 1263   E821/1263/TOM E821/1263/TOM 21.05.2023 Kniha   Dewey Decimal Classification       Centrum dokumentárního filmu Centrum dokumentárního filmu Cizojazyčné publikace E821 21.05.2023