Podrobnosti MARC
000 -LEADER |
kontrolní pole pevné délky |
02707cam a2200457 i 4500 |
001 - ŘÍDÍCÍ ČÍSLO |
kontrolní pole |
zpk20162794055 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
kontrolní pole |
CZ PrNK |
005 - DATUM A ČAS POSLEDNÍHO ZPRACOVÁNÍ |
kontrolní pole |
20230403164232.0 |
007 - FYZICKÝ POPIS - SPECIFIKACE PRO TIŠTĚNÝ ČI RUKOPISNÝ (OKEM ČITELNÝ) TEXT |
kontrolní pole pevné délky |
ta |
008 - SPECIFIKACE PRO KNIHY A POKRAČUJÍCÍ ZDROJE |
kontrolní pole pevné délky |
150910t20162016xxua f 001 0 eng d |
020 ## - MEZINÁRODNÍ STANDARDNÍ ČÍSLO KNIHY (ISBN) |
ISBN |
9780226346489 |
Kvalifikátor |
(vázáno) |
020 ## - MEZINÁRODNÍ STANDARDNÍ ČÍSLO KNIHY (ISBN) |
ISBN |
9780226346519 |
Kvalifikátor |
(brožováno) |
040 ## - CATALOGING SOURCE (Původ katalogizace) |
Agentura zajišťující původní katalogizaci |
ICU/DLC |
Jazyk katalogizace |
cze |
Agentura převádějící záznam do strojem čitelné podoby |
ICU |
Agentura, která záznam modifikovala |
ABA001 |
Použitá pravidla popisu |
rda |
044 ## - KÓD ZEMĚ VYDÁNÍ/VÝROBY |
Kód země vydání/výroby |
xxu |
-- |
xxk |
072 #7 - SKUPINA KONSPEKTU |
Klasifikační znak skupiny Konspektu |
7.01/.09 |
Slovní vyjádření skupiny Konspektu |
Umění |
Zdroj |
Konspekt |
080 ## - MEZINÁRODNÍ DESETINNÉ TŘÍDĚNÍ |
Klasifikační znak MDT |
316.774:101 |
Vydání |
MRF |
080 ## - MEZINÁRODNÍ DESETINNÉ TŘÍDĚNÍ |
Klasifikační znak MDT |
7.01 |
Vydání |
MRF |
080 ## - MEZINÁRODNÍ DESETINNÉ TŘÍDĚNÍ |
Klasifikační znak MDT |
111.852 |
Vydání |
MRF |
080 ## - MEZINÁRODNÍ DESETINNÉ TŘÍDĚNÍ |
Klasifikační znak MDT |
7.01:111.852 |
Vydání |
MRF |
080 ## - MEZINÁRODNÍ DESETINNÉ TŘÍDĚNÍ |
Klasifikační znak MDT |
165.194 |
Vydání |
MRF |
080 ## - MEZINÁRODNÍ DESETINNÉ TŘÍDĚNÍ |
Klasifikační znak MDT |
316.774:316.776.33 |
Vydání |
MRF |
080 ## - MEZINÁRODNÍ DESETINNÉ TŘÍDĚNÍ |
Klasifikační znak MDT |
(048.8) |
Vydání |
MRF |
100 1# - HLAVNI ZÁHLAVÍ - OSOBNÍ JMÉNO |
Osobní jméno |
Jagoda, Patrick |
Relationship |
aut |
245 10 - ÚDAJE O NÁZVU |
Název |
Network aesthetics / |
Údaje o odpovědnosti |
Patrick Jagoda |
264 #1 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE |
Place of production, publication, distribution, manufacture |
Chicago ; |
-- |
London : |
Name of producer, publisher, distributor, manufacturer |
University of Chicago Press, |
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice |
[2016] |
264 #4 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE |
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice |
©2016 |
300 ## - FYZICKÝ POPIS |
Rozsah |
xiii, 314 stran : |
Další fyzické údaje |
ilustrace ; |
Rozměry |
23 cm |
336 ## - CONTENT TYPE |
Content type term |
text |
Content type code |
txt |
Zdroj |
rdacontent |
337 ## - MEDIA TYPE |
Media type term |
bez média |
Media type code |
n |
Zdroj |
rdamedia |
338 ## - CARRIER TYPE |
Carrier type term |
svazek |
Carrier type code |
nc |
Zdroj |
rdacarrier |
504 ## - POZNÁMKA O BIBLIOGRAFII, ATD. |
Bibliography, etc. note |
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík |
520 ## - ABSTRAKT, ATD. |
Text poznámky |
The term “network” is now applied to everything from the Internet to terrorist-cell systems. But the word’s ubiquity has also made it a cliché, a concept at once recognizable yet hard to explain. Network Aesthetics, in exploring how popular culture mediates our experience with interconnected life, reveals the network’s role as a way for people to construct and manage their world—and their view of themselves.<br/><br/>Each chapter considers how popular media and artistic forms make sense of decentralized network metaphors and infrastructures. Patrick Jagoda first examines narratives from the 1990s and 2000s, including the novel Underworld, the film Syriana, and the television series The Wire, all of which play with network forms to promote reflection on domestic crisis and imperial decline in contemporary America. Jagoda then looks at digital media that are interactive, nonlinear, and dependent on connected audiences to show how recent approaches, such as those in the videogame Journey, open up space for participatory and improvisational thought.<br/><br/>Contributing to fields as diverse as literary criticism, digital studies, media theory, and American studies, Network Aesthetics brilliantly demonstrates that, in today’s world, networks are something that can not only be known, but also felt, inhabited, and, crucially, transformed.<br/>[amazon.com] |
650 07 - VEDLEJŠÍ VĚCNÉ ZÁHLAVÍ - VĚCNÉ TÉMA |
Topical term or geographic name entry element |
filozofie médií |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
czenas |
650 07 - VEDLEJŠÍ VĚCNÉ ZÁHLAVÍ - VĚCNÉ TÉMA |
Topical term or geographic name entry element |
filozofie umění |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
czenas |
650 07 - VEDLEJŠÍ VĚCNÉ ZÁHLAVÍ - VĚCNÉ TÉMA |
Topical term or geographic name entry element |
estetika |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
czenas |
650 07 - VEDLEJŠÍ VĚCNÉ ZÁHLAVÍ - VĚCNÉ TÉMA |
Topical term or geographic name entry element |
kognitivní věda |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
czenas |
650 07 - VEDLEJŠÍ VĚCNÉ ZÁHLAVÍ - VĚCNÉ TÉMA |
Topical term or geographic name entry element |
vliv médií |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
czenas |
655 #7 - REJSTŘÍKOVÝ TERMÍN -- žánr/forma |
Žánr/forma či základní termín |
monografie |
Source of term |
czenas |
910 ## - USER-OPTION DATA (OCLC) |
User-option data |
ABA001 |
942 ## - PŘIDANÉ VEDLEJŠÍ ZÁHLAVÍ (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Kniha |
Suppress in OPAC |
No |