CENTRUM DOKUMENTÁRNÍHO FILMU KNIHOVNA

logo MFDF Ji.hlavalogo DOK.REVUElogo Inspirační fórum

Subject to reality : (Záznam č. 50)

Podrobnosti MARC
000 -LEADER
kontrolní pole pevné délky 03152cam a2200409 i 4500
001 - ŘÍDÍCÍ ČÍSLO
kontrolní pole 20786093
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
kontrolní pole OSt
005 - DATUM A ČAS POSLEDNÍHO ZPRACOVÁNÍ
kontrolní pole 20220215164356.0
008 - SPECIFIKACE PRO KNIHY A POKRAČUJÍCÍ ZDROJE
kontrolní pole pevné délky 181218s2019 ilua b s001 0 eng
010 ## - KONTROLNÍ ČÍSLO KONGRESOVÉ KNIHOVNY
Kontrolní číslo Kongresové knihovny 2018049780
020 ## - MEZINÁRODNÍ STANDARDNÍ ČÍSLO KNIHY (ISBN)
ISBN 9780252042539
Kvalifikátor (hardcover ;
-- acid-free paper)
020 ## - MEZINÁRODNÍ STANDARDNÍ ČÍSLO KNIHY (ISBN)
ISBN 9780252084348
Kvalifikátor (softcover ;
-- acid-free paper)
020 ## - MEZINÁRODNÍ STANDARDNÍ ČÍSLO KNIHY (ISBN)
Zrušené/chybné ISBN 9780252084671
Kvalifikátor (ebook)
040 ## - CATALOGING SOURCE (Původ katalogizace)
Agentura zajišťující původní katalogizaci DLC
Jazyk katalogizace eng
Agentura převádějící záznam do strojem čitelné podoby DLC
Použitá pravidla popisu rda
Agentura, která záznam modifikovala DLC
042 ## - AUTHENTICATION CODE
Authentication code pcc
043 ## - KÓD GEOGRAFICKÉ OBLASTI
Kód geografické oblasti n-us---
050 00 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number PN1995.9.D6
Číslo dokumentu W37 2019
082 00 - DEWEYHO DESETINNÉ TŘÍDĚNÍ
Classification number 070.1/8
Vydání 23
100 1# - HLAVNI ZÁHLAVÍ - OSOBNÍ JMÉNO
Osobní jméno Warren, Shilyh J.,
Data související se jménem 1974-
Relator term author.
245 10 - ÚDAJE O NÁZVU
Název Subject to reality :
Další údaje o názvu women and documentary film /
Údaje o odpovědnosti Shilyh Warren.
264 #1 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE
Place of production, publication, distribution, manufacture Urbana :
Name of producer, publisher, distributor, manufacturer University of Illinois Press,
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice [2019]
300 ## - FYZICKÝ POPIS
Rozsah x, 179 pages :
Další fyzické údaje illustrations ;
Rozměry 24 cm.
336 ## - CONTENT TYPE
Content type term text
Content type code txt
Zdroj rdacontent
337 ## - MEDIA TYPE
Media type term unmediated
Media type code n
Zdroj rdamedia
338 ## - CARRIER TYPE
Carrier type term volume
Carrier type code nc
Zdroj rdacarrier
490 0# - ÚDAJE O EDICI
Údaj o edici Women and film history international
504 ## - POZNÁMKA O BIBLIOGRAFII, ATD.
Bibliography, etc. note Includes bibliographical references (pages 147-167) and index.
505 0# - FORMALIZOVANÁ POZNÁMKA K OBSAHU
Text formalizované poznámky Introduction: two real moments -- Filming among others: Frances Flaherty and Osa Johnson -- Anthropological visions inside and out: Zora Neale Hurston and Margaret Mead -- Strangely familiar: autoethnography and whiteness in personal documentaries -- Native ethnographers and feminist solidarity -- Conclusion: when the walls come down.
520 ## - ABSTRAKT, ATD.
Text poznámky Revolutionary thinking around gender and race merged with new film technologies to usher in a wave of women's documentaries in the 1970s. Driven by the various promises of second-wave feminism, activist filmmakers believed authentic stories about women would bring more people into an imminent revolution. Yet their films soon faded into obscurity.[https://www.press.uillinois.edu/]
Rozšířený text poznámky Shilyh Warren reopens this understudied period and links it to a neglected era of women's filmmaking that took place from 1920 to 1940, another key period of thinking around documentary, race, and gender. Drawing women’s cultural expression during these two explosive times into conversation, Warren reconsiders key debates about subjectivity, feminism, realism, and documentary and their lasting epistemological and material consequences for film and feminist studies. She also excavates the lost ethnographic history of women's documentary filmmaking in the earlier era and explores the political and aesthetic legacy of these films in more explicitly feminist periods like the Seventies.<br/><br/>Filled with challenging insights and new close readings, Subject to Reality sheds light on a profound and unexamined history of feminist documentaries while revealing their influence on the filmmakers of today.[https://www.press.uillinois.edu/]
650 #0 - VEDLEJŠÍ VĚCNÉ ZÁHLAVÍ - VĚCNÉ TÉMA
Topical term or geographic name entry element Documentary films
Geografické zpřesnění United States
Všeobecné zpřesnění History
Chronologické zpřesnění 20th century.
650 #0 - VEDLEJŠÍ VĚCNÉ ZÁHLAVÍ - VĚCNÉ TÉMA
Topical term or geographic name entry element Women motion picture producers and directors
Geografické zpřesnění United States.
650 #0 - VEDLEJŠÍ VĚCNÉ ZÁHLAVÍ - VĚCNÉ TÉMA
Topical term or geographic name entry element Feminism and motion pictures.
650 #0 - VEDLEJŠÍ VĚCNÉ ZÁHLAVÍ - VĚCNÉ TÉMA
Topical term or geographic name entry element Motion pictures and women.
906 ## - LOCAL DATA ELEMENT F, LDF (RLIN)
a 7
b cbc
c orignew
d 1
e ecip
f 20
g y-gencatlg
942 ## - PŘIDANÉ VEDLEJŠÍ ZÁHLAVÍ (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Kniha
Suppress in OPAC No
Jednotky
Datum poslední evidence Přírůstkové číslo Total Checkouts Signatura Čárový kód Cena effektivně od Koha item type Stav ztráty Source of classification or shelving scheme Stav poškození Nelze vypůjčit Stav zrušení Home library Current library Umístění Datum zapsání
15.02.2022 2172   E821/2172/WAR E821/2172/WAR 15.02.2022 Kniha   Dewey Decimal Classification       Centrum dokumentárního filmu Centrum dokumentárního filmu Cizojazyčné publikace E821 15.02.2022